Scenariusz z matematyki w klasie 3 szkoly podstawowej

Wzbij się wysoko

Temat: Zadania domowe nielegalne!
leży... a to już nie wina braku wiedzy, a np. zdekoncentrowania. Teraz w szkole mam np. babę od geografi co biadoli cały czas pisać się sprawdzianu nie da bo ta nawija ... jestem w stanie napisać sprawdzian na 4-5. Np. z Matematyki uznaję że jak zadanie zrobię bez patrzenia w tył zeszytu umiem narzucony materiał i nie ma potrzeby go powtarzać. Z innymi ... przemyślenia itp. to dla mnie przyjemność sobie główkować, ale jak mam napisać na podstawie czegoś wrrrrr... :D Na studiach racja że Cię skreślają i szczają na wszystko, ale szkoła średnia tak samo, nawet gimnazjum. Miałem w klasie dziewczynę która kiedy ja skończyłem 3klase gim, ona skończyła 18 lat i nie musiała już zdawać, po prostu koniec nauczania, wykształcenie podstawowe, obecnie wykłada towar...
Źródło: forum.gameexe.pl/index.php?showtopic=8393



Temat: Bezpłatne warsztaty dla nauczycieli
i kształcą umiejętności kluczowe. Pakiet ma formę zbioru scenariuszy zajęć - po 6 dla przedszkola i klas I-III oraz klas IV-VI. Każdy scenariusz został wzbogacony o karty pracy do wykorzystania podczas lekcji, jako zadanie domowe lub samodzielne pomoce dydaktyczne. Scenariusze są poprzedzone tekstami przewodnimi - opowiadaniami, wierszami - nie tylko w formie drukowanej, ale również w postaci słuchowiska i pokazu fotografii i zdjęć. Całość uzupełnia piętnaście dodatkowych kart pracy (malowanki, rebusy, krzyżówki, zadania matematyczne) oraz dwadzieścia kolorowych plansz tematycznie związanych z poszczególnymi scenariuszami lekcji. Atrakcyjnym dopełnieniem pakietu są gra planszowa oraz puzzle. Kolejne scenariusze zajęć zostały tak skonstruowane, aby dać nauczycielowi swobodę realizacji - mogą być wdrażane w całości lub w interesujących nauczyciela fragmentach. Mnogość poruszanych zagadnień sprawia, iż większość scenariuszy jest przeznaczona do realizacji na więcej niż jednej jednostce lekcyjnej. Warsztaty realizowane będą w województwach: małopolskim, śląskim, podkarpackim, lubelskim i świętokrzyskim w IV kwartale 2010 r, przeznaczone są dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, wychowawców...
Źródło: forumnauczycieli.info/viewtopic.php?t=116


Temat: Odlot Korwina
Dla mnie zjawisko tzw integracji też zjawiskiem dość dziwnym. Integracja jako taka istniała zawsze szczególnie w szkołach podstawowych, gdzie jednostki bardzo zdolne chodzą do tych samych klas z jednostkami zdolnymi mniej lub wręcz zupełnie zapóźnionymi w rozwoju. Nauczyciele jakoś nigdy nie przywiązywali wagi do uczniów nie nadążających (głównie matematyka i przedmioty ścisłe), ale z reguły przystosowują tryb nauki do uczniów najzdolniejszych (znam z autopsji, moją bardzo słabą stroną jest matematyka). Więc jaki jest sens umieszczania pośród zrdrowych dzieci - kalek? Jest to zapewne wymysł jakiegoś ideologa (urzędasa). Czy zapewnia to obopólne korzyści? Czy ... Bóg?- co se chcesz, to wybierz. Ich obecność w szkole integracyjnej, gdzie do opieki nad nimi jest specalny pedagog, gdzie realizuja specjalnie dla nich ułozony program jest po to, aby w ... naprawdę szkoły integracyjne potrzebne są zdrowym ludziom. Upośledzeni lepiej czują sie wśród takich, jak oni, w szkołach specjalnych. Tam mają przyjaciół, rozmowy na swoim poziomie, swój świat. Miałem kumpa, który do ... ktoś nie umie znieść ciężaru obecność człowieka upośledzonego, nie powinno sie go do tego zmuszać. Zycie...czasem pisze inny scenariusz:)
Źródło: forum.michalkiewicz.pl/viewtopic.php?t=6069


Temat: Kącik absurdalny
Minister zmienił program - podręczniki nieaktualne Podręczniki do matematyki i polskiego jednego dnia stały się nieaktualne. Ale nawet gdyby autorzy napisali nowe, to prawo wymyślone przez PiS i LPR zabrania uczniom je kupić W poniedziałek pierwszy dzień nowego roku szkolnego. Tornistry spakowane, ale podręczniki w nich - już nieaktualne. Na zdjęciu: dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 91 w Kielcach mierzą mundurki Jacek z szóstej klasy podstawówki od 1 września ma na matematyce zgłębiać tajniki brył obrotowych, choć jeszcze tydzień temu były one w programie gimnazjum. Wacek z gimnazjum ma się uczyć twierdzenia Talesa, ... początek roku szkolnego. Wszystko dlatego, że w ostatniej chwili - 23 sierpnia - nowy minister edukacji Ryszard Legutko podpisał rozporządzenie o tzw. podstawach programowych do polskiego i matematyki, czyli w skrócie o tym, czego mają się nauczyć uczniowie. Ma ono obowiązywać od 1 września. Wprowadza m.in. nowe lektury oraz przesuwa całe działy matematyki z jednego rodzaju szkoły do drugiego. Na podstawie takiego rozporządzenia eksperci zawsze piszą programy nauczania i podręczniki. Tego dnia, kiedy minister Legutko podpisał rozporządzenie, ciepłe jeszcze podręczniki do polskiego i matematyki straciły aktualność. Minister edukacji tłumaczy, że zmiany są konieczne. W matematyce - żeby przygotować uczniów do powszechnej matury z matematyki w 2010 r. A w polskim - bo w wyborze lektur była zbyt "duża dowolność". - Po tych zmianach muszę w liceum omówić około dziesięciu nowych lektur, np. Zofii Kossak-Szczuckiej albo Hanny Malewskiej. Nie ma do nich metodycznych pomocy - scenariuszy lekcji czy tematów do dyskusji. Uczniowie będą się musieli obyć bez podręcznikowych omówień, bo ich po prostu nie ma - mówi Katarzyna Olejnik, polonistka z Prywatnego LO im. I. J. Paderewskiego w Lublinie. Podobnie z matematyką. - Do tej pory zaczynałem ... są zupełnie inne, bardziej zaawansowane ćwiczenia - mówi Dariusz Kulma, matematyk z Gimnazjum nr 2 z Mińsku Mazowieckim. Marcin Karpiński, kierownik redakcji matematyki w Gdańskim Wydawnictwie Oświatowym: - Nie ma aktualnych ... każda szkoła wybrała zestawy podręczników, których nie będzie mogła zmienić przez najbliższe trzy lata. - Uczniowie kupili podręczniki, ale tylko częściowo będą z nich korzystać. Za to dodatkowo zapłacą za pomoce ... podręczniki (nowe wg tego rozporządzenia) i tak szkoła nie będzie mogła kupić, bo ma zakaz :lol:
Źródło: forumcm.net/index.php?showtopic=113


Temat: [wywiady] Mam duszę komika
Życie potrafi płatać figle. Piotr Pręgowski już w szkole sprawiał kłopoty nauczycielom i za swoje wygłupy często za karę lądował za drzwiami klasy. Dziś za to samo zachowanie oklaskują go widzowie. ... idiotę, choć może czasami sprawia to takie wrażenie na ekranie (śmiech). Mówiłeś kiedyś, że w szkole miałeś problemy z powodu swoich nieustających wygłupów na lekcjach? Piotr Pręgowski: Rzeczywiście, kiedyś nauczycielki wyrzucały mnie za karę z klasy, a teraz za to samo nieźle mi płacą i oklaskują (śmiech). Mam duszę komika, lubię bawić ludzi i bardziej sobie cenię komedię niż dramat. Otacza nas ... został aktorem, to co byś robił? Piotr Pręgowski: Nie wiem, ale pewnie znalazłbym dla siebie jakąś niszę. W szkole podstawowej chciałem zostać płetwonurkiem albo marynarzem. Ale potem już wiedziałem, że muszę zdawać do szkoły teatralnej, bo to była jedyna uczelnia, na którą mogłem się dostać (śmiech). Nie za bardzo przykładałem się do nauki, bo wolałem żartować za wszystkich naokoło, a do szkoły aktorskiej nie było egzaminów wstępnych z matematyki, chemii ani z fizyki (śmiech). Wielu widzów pamięta cię z kultowego "Misia" Stanisław Barei. Miałeś wtedy świadomość, że grasz w kultowym filmie? Piotr Pręgowski: Ależ skąd, byłem wtedy młodziakiem i nie miałem świadomości w czym biorę udział! Ale cieszę się, że miałem w tym sukcesie swój mały udział. Scenariusz napisał Stanisław Tym, ale był wrażliwy...
Źródło: ranczo.org/viewtopic.php?t=361


Temat: Układ zadań w teczce?
" />no to zaczynam: § 8 ust. 2 pkt. 1 ZADANIE: Podejmowanie działań związanych z doskonaleniem pracy własnej i podnoszeniem jakości pracy szkoły. formy realizacji: 1. Opracowanie planów pracy z matematyki do poszczególnych klas szkoły podstawowej, gimnazjum i zasadniczej szkoły zawodowej z uwzględnieniem (czego? - zabrakło mi inwencji) 2. Pełnienie funkcji lidera zespołu matematyczno- przyrod-niczego. 3. Czynny udział w mierzeniu jakości pracy szkoły, w szczególności mierzenie własnej pracy. 4. Samodzielne studiowanie literatury psychologicznej i pedagogicznej. 5. Doskonalenia praktycznych umiejętności przydatnych w pracy dydaktycznej, wychowawczej i w wykonywaniu innych zadań powierzanym w szkole (samodzielnie lub przez udział w formach doskonalenia zawodowego). 6. Udział w formach doskonalenia zawodowego nauczycieli adekwatnych do potrzeb własnych i szkoły, m. in. ukończenie kursu dla opiekunów pracowni komputerowych. ZADANIE: Zaangażowanie w działalność promocyjną szkoły formy realizacji: 1. Opieka nad SU 2. Organizacja Wojewódzkich Przeglądów Zespołów Kolędniczych KOLĘDUJMY RAZEM. 3. Realizacja zadań w wynikających z realizacji projektu Szkoły Marzeń. 4. Udziałw ogólnopolskich projektach ... internetowych przydatnych w pracy nauczyciela. 4.Organizacja warsztatu pracy przy użyciu technik kompu-terowych (przygotowywanie scenariuszy lekcji, testów, kart pracy, prezentacji multimedialnych etc.) 5. Stosowanie i wykorzystanie Internetu w życiu codziennym poprzez elektroniczny ... pedagogicznych. 3. Aktywne udzielanie się na łamach edukacyjnego fo-rum dyskusyjnego (www.literka.pl). Rozpowszech-nianie na forum ciekawych rozwiązań dotyczących pracy nauczyciela matematyki w szkole specjalnej. 4. Publikacje elektroniczne na stronach portali edukacyj-nych oraz ... klasę (miejsce na terebie szkoły, na dworze, gdzie będą się mogły dzieci uczyc, gdy bedzie ciepło) i co z milionem akcji w których będziemy uczestniczyć i organizować z SU. na bieżąco...
Źródło: kursy.literka.pl/forum/viewtopic.php?t=7081


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Wzbij się wysoko