schemat podłaczenia instalacji LPG

Wzbij się wysoko

Temat: Nie chodzi na wszystkie cylindry
Kolego ~Ciupaj jak czytam o Twoich problemach z LPG to zastanawiam się czy na pewno masz poprawnie podłączoną tą instalację. Jak masz możliwość "dorwać" gdzieś schemat podłączenia twojej instalacji gazowej to ... cewce więc 2 gary mogą nie działać prawidłowo itd. Ja u siebie miałem np źle podłączony TPS :) do silniczka krokowego a w centralce był wyłączony wystarczyło przepiąc kabelek w odpowiednie...
Źródło: 406-klub.pl/index.php?showtopic=3534



Temat: Samodzielny Montaz Lpg
Witam wszystkich Jestem od niedawna posiadaczem viki 1,8 16v z 98r kombi (piekne autko )no i przyszedł czas na LPG bo PB95 dosc drogie .Czytajac opinie wasze doszłem do wniosku ze samsobie załoze gazik w moin aucie. Mam juz za soba 3 montaze instalacji jedena w astrze 14 druga w kadecie 1.6 a trzecia w vectra b 1.6 (75KM) ale to były instalacje 1 generacji . W obecnym aucie trzeba załozyc 2 generacje i zabardzo nie wiem jak moze ma ktos jais schemat podlaczenia i potrzebnych elementów I jeszcze jedno pytanie jaki komputer...
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=32257


Temat: zmiana silnika z 1,6 na 1,8
Instalacja przypuszczam ze tak, jedyne drobne zmiany trzeba bedzie przeprowadzic tak jak wymiane mieszalnika na inny, pare węży itp, komputer sterujący tez pewnie, i a potem to wszystko dostroic, a koszt co najmniej pewnie 1/3 instalacji gazowej. Niekoniecznie tak do końca. Mieszalnik to mieszalnik on tylko podgrzewa gaz, nie ma wpływu na to pojemność do jakiej się go zakłada. A tymbardziej przy ... o średnicy 40 to będzie ok) komputer sterujący- zostaje stary ( może być konieczne tylko inne podłączenie poszczególnych przewodów bo każdy silnik ma swój schemat podłączenia elektroniki LPG-czyt. komputer) Zobacz tutaj znajdź interesujące Cię silniki i porównaj http://www.megapol.c...a0dacee4e8ae814 To jest przykład na kompie Lovato,tak samo jest z innymi kompami trzeba tylko poszukać jego schemat. Wyobnraźcie sobie ile by trzebabyło rodzajów kompów gazowych do poszczególnych samochodów i silników. A tak jest jeden tylko troszkę inaczej podłaczony coś tam dodane- i działa. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wbrew pozorom założenie lpg nie jest aż takie trudne, później...
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=19914


Temat: Kontrolka Check Gaśnie I Zapala Sie
Jesli jezdzisz wtedy na LPG to mialem to samo jaki miesiac temu. Tylko ze bawilem sie przelacznikami na sterowniku gazowym. Sciagnalem sobie schemat podlaczenia mojej instalacji gazowej ale cos mi nie ... EDIT: Napisz mi jaki masz sterownik LPG. Chodzi mi o firme. Użytkownik Scrash edytował ten post 04 sierpień 2007 - 17:52
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=41557


Temat: Nie Rowna Praca Na Niskich Obrotach Lpg
Mam instalacje gazowa NECAM (vectra 2.0 16V r.96) Na benzynie chodzi samochod rowno a jak przelacze na gaz to strasznie nim szarpie strasznie nie rowno chodzi. Ale jak przelacze z benzyny na gaz w czasie jazdy i nie daje zejsc obrota ponizej 1000 to na wyzszych obrotach chodzi idealnie. Probowalem wszystkiego (wymianana filterka, czyszczenie silniczka krokowego). Moze ktos ma jakis schemat jak podlaczyc komuter gazowy do komutera i cos sprobowa poregulowac, bo w lublinie nikt tym sie nie zajmuje? Z gory dzieki za wszelkie sugestie.
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=37297


Temat: Schemat podłączenia LPG Landi II generacji
Skąd gazownicy biorą sygnał (napięcie) do przełączenia na gaz przy 2500 obr.. Czy ktoś ma może schemat połączenia instalacji gazowej II generacji LANDI (czujnik temperatury, sonda lambda, przełącznie przy 2500 obr.) do instalacji Vectry B. VECTRA B CD X20XEV 1999 GAZ LANDI
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=7180


Temat: sonda
ALF GT, faktycznie nie musi być nic cięte wystarczy umiejętnie dolutować odpowiedni przewód z instalacji LPG pod odpowiedni przewód instalacji elektrycznej i jast OK. Ale znajdź tutaj schemat gdzie nie ma cięcia: http://www.megapol.c...3c7a83f22698745 U mnie swoją drogą w instalacji nie było też nic cięte. Ale niestety gość przylutował jeden kabelek nie tu gdzie trzeba i wywalało mi ciągle błąd sondy. Po przejrzeniu neta, po schematach ogólnych podłączenia LPG do mojego silnika i prześledzeniu podłączenia mojej centralki okazało się gdzie jast błąd podłączenia. Gość źle przelutował jeden kabelek(zamienił za miejsce z innym). I po...
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=25240


Temat: Audi 80 b4 ABT + LPG
Witam. Problem dotyczył szarpania auta przy pracy na benzynie. Mam instalację pierwszej generacji i z tego co się zorientowałem rozjeżdzała się mapa wtrysów poprzez łapanie błędów przy pracy na LPG. Rozwiązanie: przekaźnik odcianający lambdę (dający masę) przy pracy na LPG. Gaziarz wstawił takowy przekaźnik ale wydaje mi się że źle podłączył przewody. Zasilanie podłączone do elektrozaworu gazu. Gaziarz z czarnego przewodu lambdy ... jakoś bez sensu. Niebieski w gnieździe 30 wydaje się logicznie, ale dlaczego drugi przewód idzi do 87a i 87. Moim zdaniem powinien być w jednym. Oceńcie proszę czy takie podłączenie jest ok. Zdjęcie schematu przekaźnika: http://img.nokaut.pl/p/1d/51/1d5154784f785853e5ac24f01bdcb5e2500x500.jpg http://obrazki.elektroda.net/67_1233682629.jpg Sprawdźcie proszę i odp.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1639941.html


Temat: Reset komputera samochodowego po jezdzie na LPG
Bledy w pam. kompa powstaja w wyniku zapis. innych parametr. pracy silnika na lpg .Wejdz na link www.lpg.vel.pl/schematy ,poszukaj pojazdu i instalacji /moze byc bardziej skomplikowana/ popatrz na polaczenia resetu i sondy .Sprawdz czy podlaczenie resetu do pinu kompa jest prawidlowe w twojej instalacji i czy do prawidlowego pinu jest podlaczony rest. Reset klema zadzialal w sam. u mojego kolesia bez problemu/gazownik ... tylko co do czego podlaczyc.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic15876.html


Temat: seicento 1,1 MPI - brak napięcia
włączeniu świateł napięcie w obwodzie komputera,wyszczególnionych żarówek mniejsza swoją wartość, być może na skutek zwarcia, lub kiepskiego połączenia. Pomocny byłby schemat instalacji ,którego w tym momencie nie mam przy sobie. Gdzie...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1529251.html


Temat: Lpg Zenit zanik sygnału RPM, Passat 2000r
Witam wszystkich Passat V6 2,8 30v silnik ATQ 2000r ECU 3B0 907 551 AN, instalacja Zenit, wtryski Valtek czerwone, oprogramowanie JZ 09 najnowsza wersja, interfejsy LPG i VAG posiadam, brak błędów, spalanie średnio 12pb 14lpg. Na Pb jeździ super, na gazie teraz nie bardzo..... samoistnie przełącza się na paliwo. Po podpięciu kompa i programu do lpg zauważyłem, że przy około 2,5k obrotów ... czytanie tak pociętych i rozlazłych schematów h**p://www.ziomal.itl.pl/motoryzacja/download/mot_schematy_elek.html poza tym nie wiem czy dobrze robię... Proszę w miarę możliwości o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim paskiem. Pozdrawiam znalazłem takie coś: czy dobrze czytam że czujnik G28 jest czujnikiem obrotów i jest podłączony do ECU niebieskim kabelkiem w pin 90? Czy tam mam się podłączyć?
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1545599.html


Temat: BRC Sequent Plug &Drive Ver.2.06 + instrukcje 1_2_3
Program BRC Sequen P&D Ver.2.06 służy do programowania nowych instalacji, z okrągłym przełącznikiem. Installer’s_handbook_Manual_Seq_Instal_1_en.pdf - instrukcja instalacji installation typologies_2_P&D_BRC_en.pdf - typowe podłączenia (schematy) instalacji LPG software handbook_3_P&D_sw_en.pdf - opis całego oprogramowania...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1516916.html


Temat: jak zamontować instalacje gazową w Clio I ??
chodzi o to, że wszystkie podłączenia gazowe podłączy mi znajomy gazownik, a przeciągnąć kable, węże i przykręcić zbiornik i reduktor to chyba każdy potrafi. Skończyłem technikum elektroniczne, schematy troche potrafie czytać, ... nie mam zamiaru długo jeździć, bo może do końca roku, a cena instalacji gazowej u fachowców jest połową wartości samochodu. Chodzi głownie o dojazd do pracy, który na benzynie miesięcznie wynosi ... pojęcia o LPG co ja, albo i mniej, a ludzie i tak tam jeździli zakładać instalacje. Ja wychodze z założenia, że każdy jeśli robi coś dla siebie to zrobi to porządnie...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1378469.html


Temat: Emulator AEB426 kilka pytań o podłączenie i sprawdzenie.
Witam, 1) czy ma ktos schemat AEB426, a dokladnie ktory pin jest do czego (mam schemat podlaczenia z kolorami przewodow, ale nie wiem z ktorego wyjscia wychodza) 2) czy mozna ten emulator podmienic swobodnie na nowy w dzialajacej juz instalacji, czy trzeba go jakos programowac 3) auto nie dziala mi dobrze na Pb (trudno odpalic, strasznie mulowaty), na LPG chodzi super i...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1658090.html


Temat: Jaka instalacja, gdzie założyć i jakie mniej wiecej koszty?
Na benzynie jest super żadnych problemów. W instalacji poprawiłem wszystkie wężyki bo miały nie jednakowe długości . Sprawdę jeszcze podłączenie instalacji lpg jak dostanę od kolegi schematy podłaczeń kabli. Nie mam...
Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=14628


Temat: Schemat instalacji elektrycznej
Jak w temecie potrzebny mi jest schemat podłączenia wtrysków w silniku V6 KF, ponieważ nie chcę rozbierać całego kolektora, żeby dojść który kabelek idzie do którego wtryskiwacza tylko chcę podłączyć się z komputerem LPG na wtyczce przy listwie wtryskowej. Z tego co wiem wtyczka dla trzech cylindrów posiada 4 kabelki z których 1 to wspólne zasilanie, a reszta to powroty, które to mi są potrzebne do podłączenie LPG, tylko że muszę wiedzieć, który kabelek jest do którego wtryskiwacza, aby zachować właściwą kolejność!!!! Jeżeli ktoś wie może po kolorach jaki kolor we wtyczce jest powrotem od wtryskiwacza to proszę o odpowiedź, lub ktoś może ma odpowiedni dla mojego sinika schemat Dzięki z góry PK
Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=686


Temat: Nuova Delta - sonda lambda
" />Co do przewodu podłączeniowego do komputera od LPG to zapłaciłem za niego 52 zł z przesyłką. Ale główny problem (tak myślę) to odpowiednie oprogramowanie do danego sterownika, ja mam Bingo S, robione w Zgierzu, ze strony producenta można zassać programy, opisy ... itp. Gdy montowałem instalację LPG miałem do wyboru sterownik polski lub włoski, zdecydowałem się na polski (niby mniej awaryjny i taszy). Schemat podłączenia - prosta sprawa, tnie się przewody na wtryskiwaczach i sondzie, pierwsze do emulatora, drugą do ECU LPG. Dodatkowo podłącza się pod cewkę zapłonową i TPS , reszta to standard, właściwie wystarczy wiedzieć pod jaki przewód się podłączyć przy potencjometrze i cewce (to nie jest trudne żeby je znaleźć). www.kme.com.pl - instrukcja montażu instalacji Mając kabelek mogę sobie sam...
Źródło: forum.lanciapolska.org/viewtopic.php?t=2359


Temat: Polo 6N 1,4 Bartek
... zmieniam dosc czesto bo sa tanie i zawsze lepiej miec nowy i czysty. Odrazu zamowilem na zapas. P.S. polecam uzytkownika "Pasieka_gps" jesli potrzebujecie cokolwiek do instalacji LPG. Bardzo fachowa obsluga, szybki...
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=12135


Temat: Kiedy będziemy mieć takie Autostrady 37.6 w 8 minut 27 sekun
podłączony do sondy lambda. O tym mało kto wie - zamiast pomyśleć, masa monterów działa wedle utartych schematów.
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=1975


Temat: Skoda Felicia 1.3 Problemy
Witam. Posiadam autko jak w tytule instalacja LPG jest oparta na emulatorze stag 2L i przełączniku Stag 2W moj problem jest taki ze jak chce przełaczyc na gaz to zaczyna cykac przekaznik w przelaczniku tak z kilka razy pozniej przestaje i nic sie nie dzieje. Kolejne pytanie to takie czy do sterowania ta instalacja wystarczy ten emulator i przelacznik czy potrzebuje cos jeszcze. Bylem u gazownika a on stwierdzil ze powinien byc jeszcze sterownik. Po kabelkach zauwazylem ze emulator ten jest podpiety do wtryskow czy tak powinno byc?? A moze ktos ma schemat podlaczenia staga 2l. I juz ostatnie pytanie zastanawiam sie czy nie kupic nowej elektroniki myslalem nad stag 50 czy bede potrzebowal czegos wiecej czy do sterowania instalacja wystarczy zestaw oferowany na...
Źródło: forum.ac-sa.eu/viewtopic.php?t=1887


Temat: Dobre i złe zakłady LPG
STANIE zrobic tego w czasie klikugodzinnego montazu. Regulacje instalacji robilem jezdzac na odcinku klikunastu kilometrow z laptopem podpietym do LPG zmieniajac parametry dla Bingo-M i obserwujac zmiany w zachowaniu sie auta na gazie. Ktory gazownik walkuje tak temat podczas pierwszej u niego wizyty (instalacji)??? Chyba nie ma takiej opcji. Ostatecznie sam doczytywalem w sieci, ze np. mam w Bingo-M opcje hamowania silnikiem ... na siedzieniu, podczas jazdy... P.S. jakby ktos chcial schemat schemat interfejsu do gazu (m.in.) do KME Bingo oraz wskazowki dotyczace sposobu regulacji II-generacji to moze pisac na priva. Pzdr. Użytkownik Janus...
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=17560


Temat: nierówna praca na wolnych(PB, przy naciśnięciu gazu przydusz
na razie próbuję się połączyć z centralką przy pomocy interfejsu do lpg (viaken) (pc 486 dx2-80 32Mb ram), podłączyłem się pod com1 , później pod com2 no i klops nie może nawiązać połączenia :cry: . Ale spróbuje z innym kompem, może się uda. Soft to LOVECORP (DOS). A mówiłem żonie nigdy więcej auta na gaz, tylko diesel. :wink: A mam go tylko...
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=27798


Temat: Fachowa wiedza o LPG
Czy ktoś może napisać gdzie w internecie mógłbym poduczyć się o instalacjach LPG (opis elementów - do czego służą, schematy podłączeń i.t.p.). VECTRA B CD X20XEV 1999 LANDI
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=7370


Temat: scemat instalacji necam
Witam.Jestem nowy na forum.Potrzebuje schematu podłączenia okablowania -instalacji elektrycznej do instalacji lpg necam 3 generacji Golfa1.6.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1641711.html


Temat: Schemat podlaczenia instalacji elektrycznej w Kadet 1.6
jak w temacie posiada ktos schemat podlaczenia instalacji elekrtycznej LPG do kadeta 1.6 instalacja jest II generacji Dodano po 1 [minuty]: uzylem opcji szukaj ale nie znalazlem nic takiego
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1627767.html


Temat: BMW Falowanie wolnych obrotów DT gas system nierówna praca
gazu które powinny byc podłączone do sondy lambda sa nigdzie nie podłączone to jest 1 sprawa. Musze sprawdzić czy dobrze podłączona jest centralka LPG do wtrysków benzynowych i również wtryski gazu. bo na mierniku jak sprawdzam kabel od wtrysku koloru fioletowego to nie ma impulsu i jest zastapiony białym. i musze sprawdzić czujnik RMP czy jest podłączony. Im wiecej siedze w tym temacie wiecej sie dowiaduje. i z wyżej wymienionych przyczyn możliwe że nie zrobi poprawnej autokalibracji. Na centralce LPG pisze symbol Gas tech 500S ale programem z ta wersja nie połącze sie z centralką. Podłanczam sie przez GT600s i w danych centralki widnieje Symbol GT608S Wiec poprostu był zmieniony soft na nowszy. Jutro zabieram sie do sprawdzenia tego wszystkiego. Mam już prawidłowe schematy mojej instalacji itd. jak pogrzebie to napisze na forum co udało mi sie zdziałać. Dodano po 9 [minuty]: Na dzien dzisiejszy tylko takie pytanko. Jak odpalam BMW na benzynie rano przy...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1430704.html


Temat: jak zamontować instalacje gazową w Clio I ??
Witam...Otóż po ostatnich cenach benzyny natknęło mnie na przerobienie autka na LPG. Rozmawiałem kiedyś ze znajomym gazownikiem na ten temat i polecił mi, że jeśli chce zakładać używaną instalacje gazową, to najlepiej żeby reduktor i kable były nowe. Czytałem już troche na temat instalacji gazowych i nawet samemu bym potrafił zamontować i podłączyć ta najprostszą instalacje w swoim clio, a do podglądu mam instalacje założoną w samochodzie u taty. Ja osobiście poprzeciągał bym tylko kable i je ewentualnie podłączył, a rurki to juz by mi on pozarabiał, żeby nie było jakiś nieszczelności. Znajomego ... używany) Co do podłączenia to znalazłem taki schemat: Link tylko jakoś dziwnie kolory pozamieniane: brązowy z czarnym silnik E7J 1.4 Energy na 1-punktowym wtrysku Jeśli coś pominąłem to prosze o rade...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1378469.html


Temat: D.T Gas system ustawienie mapy współczynników korekcyjnych
sondy. Na benzynie raczej powinien chodzić prawidłowo, ale nie wykluczam że komp od gazu coś miesza w sygnale wtryskiwaczy benzynowych. Moje ECU posiada czasami różne dziwne objawy.Przy rozgrzewaniu wtrysków lpg potrafi odcinać wtryski benzyny, a nie powinno tak się dziać.Miałem jeszcze masę innych problemów z funkcjonowanie tego kompa. Coi do kalibracji, to w najnowszym programie jaki posiadam nie można skalibrować instalacji na ... mieć jeszcze podłączony czujnik położenia przepustnicy do ECU gazu. U mnie tę opcję okrojono i mogę tylko kalibrować na postoju. Tu masz link do tych dwóch programów: http://peb.pl/literatura-programy/248950-rapidshare-dt-gas-system-gas-tech.html Przy czym od marcin4mm masz najnowszy program , oraz wsad do ECU lpg(do 4 cylindrów i 6 cylindrów ważne który chcesz aktualizować), a od Exza masz program do kalibracji na postoju. Poza tym są tam programy i instrukcje do niższych generacji lpg dt gas-u. Pozdro!
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1567600.html


Temat: Schemat Instalacji LPG firmy Ladni Renzo.
Witam! Poszukuję schematu instalacji gazowej firmy Landi Renzo . Najbardziej interesuje mnie schemat podłączenia wtryskiwaczy gazu z rozdzielacza na kolektor ssący. I jaka jest ich kolejność. Instalacja LPG jest w samochodzie...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1359208.html


Temat: Schemat podłaczenia LPG Autronic Mistral
Witam, poszukuję schematu podłączenia elektrycznego instalacji gazowej Autronic Mistral bądź Mistral II do silnika 6 cylindrowego. Z góry dziękuję za wszelkie informacje i pozdrawiam
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1459180.html


Temat: problem przy "przeskakiwaniu na gaz"...
być zwykłe przeciążenie (przepływa przezeń większy prąd niż 10A i będzie się palił). Jeśli to nie pomoże to lutownica w łapkę i przelutować wszystkie połączenia (wpięcia) z centralki LPG do instalacji auta. Szczególną uwagę zwróć na przewód sygnałowy (sterowniczy) cewki (listwy), lub obrotomierza (stamtąd bierze się sygnały dla LPG do przełączenia z beny na gaz). Ale najpierw bezpiecznik. W warsztacie elektrycznym znajdziesz schemat podpięcia czujników (i innych badziewi) do ECU 1.3 MPi
Źródło: skodafelicia.pl/viewtopic.php?t=1875


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Wzbij się wysoko